Heeft u een vraag of een probleem? Bent u ergens ontevreden over en komt u er met uw begeleider niet uit? Dan kunt u onze Klachtenfunctionaris raadplegen over hoe u in uw situatie het beste kunt handelen en/of welke procedure u kunt volgen.
De Klachtenfunctionaris is een onafhankelijk persoon van het Landelijk Steunpunt Medezeggenschap (LSR), die hulp biedt in het geval er sprake is van problemen die de patiënt persoonlijk aangaan en die betrekking hebben op de relatie met Klimmendaal. De Klachtenfunctionaris biedt u een mogelijkheid om gerezen problemen laagdrempelig tot een oplossing te brengen.
De Klachtenfunctionaris neemt kennis van uw probleem en kan u begeleiden bij de oplossing ervan. De Klachtenfunctionaris kan tussen partijen bemiddelen om zo mogelijk en indien door u gewenst, de vertrouwensrelatie tussen u en Klimmendaal te herstellen of om u te helpen bij het formuleren en/of helder krijgen van het probleem, waardoor dit bespreekbaar kan worden gemaakt. Voorbeelden hiervan leest u in dit artikel: Klachtenfunctionaris aan het woord.
U bereikt de Klachtenfunctionaris via:
Naam: Marieke Ubbink
Telefoon: (06) 19 46 23 52
E-mail: m.ubbink@hetlsr.nl