Klachten

Klachten

Tijdens de behandeling bij Klimmendaal van uzelf, uw partner, uw kind of andere dierbare kan het voorkomen dat u vragen of een klacht heeft over uw behandeling of de gang van zaken. Of misschien heeft u feedback of voelt u onvrede. Hiermee kunt u altijd terecht bij onze medewerkers.

Klachtenfunctionaris

Wilt of kunt u uw probleem niet met uw behandelaar of arts bespreken? Dan kunt u bij de klachtenfunctionaris terecht. De klachtenfunctionaris is niet in dienst van Klimmendaal, maar van het Landelijk Steunpunt Medezeggenschap (LSR). Daardoor is de klachtenfunctionaris onafhankelijk en onpartijdig.

De klachtenfunctionaris praat met u over uw feedback, onvrede of klacht en kan u begeleiden bij de oplossing ervan. Ook kan hij bemiddelen om bijvoorbeeld de vertrouwensrelatie te herstellen of om u te helpen bij het verwoorden van het probleem.

Peter van Muijen is de klachtenfunctionaris voor Klimmendaal

Algemeen telefoonnummer LSR: 030-293 76 64
Telefoonnummer Peter: 06-40 14 98 21
E-mail: p.vanmuijen@hetlsr.nl

K Lachtenfunctionaris Peter van Muijen klein

Klachtenonderzoekscommissie

Leidt de samenwerking met de klachtenfunctionaris niet tot een oplossing waar u tevreden mee bent? Dan wordt u in contact gebracht met de klachtenonderzoekscommissie van Klimmendaal. Hoe de verdere afhandeling van de klacht verloopt leest u in de Klachtenregeling.”

ISO 9001 HKZ
© 2024 Klimmendaal Cookie-instellingen Ontwikkeld door a&m impact